Świąteczna kampania i konkurs marki Tymbark

Autor: pr 1 grudnia 2016 13:19

Świąteczna kampania i konkurs marki Tymbark Fot. mat.pras.

Tymbark po raz kolejny przypomina, że w grudniu warto dać coś od siebie – i zachęca każdego, by zostać Świętym Mikołajem.

Świąteczny spot Tymbarku można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. To historia małego chłopca, który na Święta chce spełnić swoje marzenie i zbiera kieszonkowe na nową parę pięknych korków piłkarskich. Drobne kwoty otrzymywane za wykonane dla bliskich prace domowe zbiera skrupulatnie do skarbonki. 

Finał starań dziecka jest zaskakujący i rozczulający. Tymbark w świątecznym spocie przypomina, że niekoniecznie realizacja własnych pragnień jest najważniejsza – większą radość może sprawić zadbanie o spełnienie marzeń naszych bliskich. Dając coś od siebie innym, z pewnością poczujemy magię Świąt. Spot na końcu odwołuje się do konkursu realizowanego przez Tymbark – wchodząc na www.dajcosodsiebie.pl, każdego dnia można starać się o to, by Kapsel spełnił w naszym imieniu marzenie wybranej osoby.

Świąteczna kampania Tymbarku pojawi się także w kinach, na VOD oraz YouTube. Działania prowadzone będą także w Internecie – za pomocą kampanii banerowej oraz w social mediach. Natomiast w bankomatach zobaczymy animację nawiązującą do świątecznej komunikacji marki.

Ponadto startuje wielki konkurs, w którym marka zachęca każdego do zaangażowania się w spełnianie marzeń swoich bliskich. 

Tymbark postanowił umożliwić każdemu spełnienie świątecznego życzenia bliskiej osoby – po raz drugi rusza akcja Daj coś od siebie. Marka zaplanowała na grudzień wiele różnorodnych działań.

Wielki konkurs Tymbarku będzie trwał od 01.12. do 22.12.2016 r. poprzez aplikację konkursową pod adresem www.dajcosodsiebie.pl. By wziąć udział w akcji, wystarczy opisać Kapslowi marzenie kogoś, na kim nam zależy. Najciekawsze listy zostaną nagrodzone – każdego dnia Tymbark spełnia jedną prośbę, a zgłaszający mają szansę zdobyć aparaty Polaroid Snap. Część z życzeń zostanie zrealizowanych przez ekipę Tymbarku już w grudniu, a relacje będą pojawiać się na bieżąco w mediach społecznościowych.

Kapsel nie byłby sobą, gdyby nie przygotował dodatkowych atrakcji dla swoich fanów! Użytkownicy portali społecznościowych mogą codzienne zdobywać dodatkowe nagrody – przez cały miesiąc na Facebooku, Instagramie, Twitterze i Snapchacie pojawiać się będą konkursy, w których można wygrywać zestawy gadżetów.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,29

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.