Świąteczna kampania marki Kotlin

Autor: pr 1 grudnia 2017 10:11

Świąteczna kampania marki Kotlin fot. materiały prasowe

Święta to czas, w którym nie może zabraknąć niczego, co pyszne. Zatem nie mogą się one odbyć bez ketchupu. W kolejnej odsłonie kampanii telewizyjnej Kotlin kontynuuje komunikację pełną smaku i humoru.

Ile ketchupu Kotlin zmieści się na frytce, ile na burgerku, a ile na żeberkach? Właśnie na takie pytania odpowiada kampania marki Kotlin. Miłośnicy ketchupu sprawdzają jego zastosowanie bez ograniczeń. Kampania emitowana jest w największych polskich stacjach telewizyjnych.

Komunikacja w telewizji to nie wszystko, ponieważ trwa także świąteczna kampania Kotlina w Internecie. Na witrynie www.ketchupy.pl jeszcze do 05 grudnia trwa konkurs dla konsumentów na najlepsze mikołajowe grafiki, w którym wygrać można atrakcyjne nagrody – modne słuchawki, Kotlinowe selfie sticki oraz zestawy produktów marki! Na portalu durszlak.pl z kolei odbywa się akcja dla blogerów kulinarnych, których Kotlin zachęca do dzielenia się swoimi wyjątkowymi, ketchupowymi przepisami na „Smak nr 1”!

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,85

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane