Świąteczna sprzedaż sieci Aldi wzrosła o 15 proc.

Autor: esmmagazine.com, dlahandlu.pl 9 stycznia 2017 14:19

Niemiecka sieć Aldi poinformowała, że jej łączna sprzedaż w grudniu w Wielkiej Brytanii wzrosła o 15 proc. w porównaniu do grudnia 2015 r.

Hitem sprzedaży okazała się marka własna premium. Sprzedaż produktów z logo Specially Selected wzrosła aż o 27 proc.

Analitycy są optymistyczni co do wyników sieci w Wielkiej Brytanii w 2017 r. Pomogą w tym m.in. plany wyremontowania ponad 100 placówek oraz uruchomienia 70 nowych sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane