Świtalski & Synowie pod nową nazwą buduje sieć pasaży handlowych

Autor: dlahandlu.pl 17 stycznia 2011 12:43

28 grudnia 2010 roku spółka "Świtalski & Synowie" S.A. zmieniła swą nazwę na "Czerwona Torebka" S.A.. Zmiana nazwy to potwierdzenie przyjętej przez firmę strategii budowy ogólnopolskiej sieci pasaży handlowych o tej samej nazwie.

Celem firmy jest budowa silnej, rozpoznawalnej marki sieciowej - pasaży handlowych Czerwona Torebka, która na stałe wpisze się w krajobraz polskich miast. Opracowana koncepcja innowacyjnego obiektu komercyjnego jest ukierunkowana na stworzenie jak najlepszych warunków dla obsługi konsumenta, dopasowanie powierzchni handlowej do potrzeb najemcy oraz minimalizację kosztów eksploatacji.

Ponadto kontynuując dynamiczną ekspansję na rynku nieruchomości komercyjnych w dalszym ciągu firma pozyskuje nowe lokalizacje pod sklepy Biedronka oraz buduje obiekty handlowe, które następnie przeznacza na sprzedaż. W swoim portfelu Świtalski & Synowie posiada również atrakcyjne grunty i mieszkania oraz wolne lokale na wynajem w mini galeriach handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,95

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10963

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane