Szachownica ma ambitne plany rozwoju

Property News 12 stycznia 2017 14:00

Powiększenie sieci sklepów, przedłużenia podpisanych wcześniej umów oraz kontynuacja przeprowadzanego rebrandingu to najważniejsze dokonania spółki Joart w 2016 r. To także zwiększona sprzedaż produktów w stosunku do roku 2015, a co za tym idzie pozyskana nowa grupa odbiorców.

- Zakończył się intensywny rok ciężkiej pracy, podczas którego podpisaliśmy nowe umowy, dokonaliśmy kilka relokacji na większe powierzchnie oraz przedłużyliśmy umowy w kilkunastu lokalizacjach, komentuje Artur Kuczyński – prezes spółki Joart. Na rok 2017 postawiliśmy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. Zaplanowaliśmy otwarcie większej ilości nowych sklepów, również w miejscowościach, w których wcześniej nasza marka się nie pojawiła, jak również będziemy prowadzić rozmowy na temat przedłużenia umów na kolejny okres w lokalizacjach, których już jesteśmy. W ten sposób będziemy sukcesywnie zwiększać liczbę posiadanych punktów sprzedaży – dodaje.

Więcej na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,89

  • Śr

    3,25

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201