Szef Green Caffè Nero opowiada o sile dużej sieci zakupowej

www.portalspozywczy.pl 12 stycznia 2017 11:21

Gerry Ford, szef Caffè Nero, i Adam Ringer, szef Green Coffee, spotkali się na początku 2012 roku i postanowili stworzyć w Polsce połączenie obu kawiarnianych marek w postaci konceptu Green Caffè Nero. O tym, co z perspektywy 5 lat dało to obu stronom, rozmawiamy z Adamem Ringerem, prezesem sieci.

Jak mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Adam Ringer, prezes sieci kawiarni Green Caffe Nero, połączenie Green Caffee z  Caffe Nero przyniosło wiele korzyści obu stronom. I nie chodzi tu tylko o zagadnienia czysto finansowe, choć niewątpliwie i one miały swoje znaczenie.

– Weszliśmy w dużą sieć zakupową. Znaczenie tego faktu można pokazać na przykładnie kubków papierowych. Kiedy sami negocjowaliśmy te kubki z fabryką znajdującą się w Polsce, wydawało nam się, że uzgodniliśmy dobrą cenę. Kiedy zobaczyłem ceny zakupu nowych kubków papierowych kanałami Caffé Nero, to pomyślałem, że pomylili się o jeden przecinek – przyznaje prezes sieci kawiarni Green Caffe Nero.

Jak mówi, Caffe Nero nauczyło też bardzo poważnego podchodzenia do przygotowania firmy od wewnątrz, tzn. tego, jak zachować jakość przy szybkim rozwoju. Firma przekazała m.in. cały system szkoleniowy. – Przy pomocy Caffe Nero udało nam się m.in. wprowadzić tzw. serwis jeden na jeden – ta sama osoba za barem przyjmuje zamówienie, robi tę kawę i przyjmuje płatność. U naszych konkurentów często ktoś inny przyjmuje zamówienie i pieniądze, a ktoś inny je wykonuje a jeszcze ktoś inny je wydaje. W sumie kontakt klienta z baristami jest rozbity i nikły. A co jest najważniejsze w kawiarni? Właśnie ten kontakt. To jest to, co firma daje personelowi i klientom – tłumaczy Ringer.

Czytaj całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.