PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Szykuje się wojna o konsumenta na rynku gum do żucia

Autor: Puls Biznesu 9 stycznia 2018 10:19

Ponad 90 proc. rynku gum do żucia należy do jednego gracza – należącego do koncernu Mars Wrigleya. Marka zdominowała wartą prawie 580 mln zł rocznie kategorię. Z początkiem roku wkroczył jednak godny konkurent – informuje Puls Biznesu.

Mondelez, jeden z czołowych światowych koncernów spożywczych, zawalczy o rynek gum w Polsce. 2 stycznia 2018 r. w sprzedaży pojawiły się gumy pod znaną już na naszym rynku marką Halls. Konkurentem Mondeleza jest Mars, który z markami Orbit, Airwaves i Winterfresh rządzi na polskim rynku od wielu lat.

Mondelez ma fabrykę gum do żucia w Skarbimierzu. Do tej pory wszystko wysyłane było jednak na eksport.

Jak zaznacza Puls Biznesu, nie będzie to jedyny debiut na impulsowym rynku gum do żucia. Na ostatnim etapie przygotowań jest ponoć jeszcze jeden gracz.

Całość w Pulsie Biznesu

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7692

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane