Szymon Majewski śpiewająco promuje Actimela

Autor: dlahandlu.pl 21 marca 2017 09:49

Szymon Majewski śpiewająco promuje Actimela Fot. za youtube.com

W najnowszej kampanii reklamowej marki jogurtów Actimel, produkt promowany jest przez śpiewającego hipsterską piosenkę Szymona Majewskiego.

Szymon Majewski w nowej komunikacji Actimela udowadnia, że nawet najgorszą aurę pogodową można pokonać siłą motywacji. Bohaterowi piosenki Majewskiego, hipsterowi z Placu Zbawiciela nie przeszkodzi nawet mróz i śnieg w zrobieniu idealnego selfie i trafieniu na okładkę Men-Ela. 

Co zrobić, gdy zimą zamarza broda? Użyć grzałki! Jak poradzić sobie z zamarzniętym hummusem? Zrobić z niego lizak! Co zrobić, gdy zamarzło IQ? Nic nie szkodzi, selfie wyjdzie dobrze. „Stay strong” – radzi Szymon Majewski w swojej autorskiej piosence. W końcu żaden mróz nie pokona prawdziwego twardziela. Początkowe przeszkody mogą się zmienić w okazję do zebrania większej liczby lajków i prawdziwego fejmu na Zbawiksie czy w Koszykach.
Utwór o hipsterze jest kontynuacją kampanii #MamMoc (#StayStrong), rozpoczętej w 2016 r. Piosenkę będzie można obejrzeć na kanale YouTube i fanpage’u marki oraz na kanałach social media Szymona Majewskiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,24

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane