Tablety z marketów podbijają polski rynek

Autor: Rzeczpospolita/PAP 9 stycznia 2013 09:37

Polski rynek podbijają tablety za mniej niż 600 zł. Sprzedawane były m.in. w Biedronce i Carrefourze. W 2012 roku Polacy mogli kupić 300 tys. takich tanich urządzeń - informuje "Rzeczpospolita".

To wynik niskich cen, jakie zaoferowali chińscy producenci, a za nimi polskie firmy opatrujące własną marką wyroby z Dalekiego Wschodu.

Jak powiedział gazecie Damian Godos, analityk z firmy IDC, ogółem w Polsce w 2012 roku sprzedanych zostało ponad 700 tys. tabletów. Rok wcześniej - 170 tys. sztuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,90

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane