Tallinder chce mieć 30 sklepów w ciągu 3 lat

Property News 25 czerwca 2016 14:27

Tallinder chce mieć 30 sklepów w ciągu 3 lat fot. Tallinder

Na początku br. LPP zaprezentowało swoją pierwszą markę premium – Tallinder i to właśnie jej salon otwarto właśnie w CH Arkadia w Warszawie. Pierwszy warszawski Tallinder jest jednocześnie tysięcznym salonem LPP w Polsce.

Warszawski salon ma 319 mkw. powierzchni i znajduje się na pierwszym piętrze Arkadii. LPP prowadzi rozmowy z zarządcami Galerii Mokotów i Złotych Tarasów. - Otwarcie sklepów w tych lokalizacjach nastąpi najszybciej w przyszłym roku, ze względu na brak obecnie wolnych powierzchni w tych galeriach. Kolejny salon Tallinder otworzymy w październiku br. w Posnanii, najnowszym centrum stolicy Wielkopolski - mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP. Jak zapowiada, w Polsce spółka chciałaby otworzyć docelowo 30 klepów Talliner w ciągu 3 lat.

Tallinder w Warszawie jest tysięcznym sklepem LPP. - Tu działa obecnie niemal dwie trzecie naszych salonów, które generują około 60 proc. przychodów – dodaje Piechocki, który jest współtwórcą LPP.

Tallinder, najmłodsze dziecko LPP, to marka premium, adresowane do wymagających klientów – mieszkańców dużych miast, po 35 roku życia, którzy dysponują większym niż odbiorcy marek fast-fashion budżetem. Jej pierwszy sklep został otwarty w lutym tego roku w Gdańsku, a kolejne w Gdyni, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie i Wrocławiu.

LPP posiada poza Polską łącznie ponad 600 sklepów w 17 krajach. Cała sieć sprzedaży LPP liczy 855 tys. mkw. powierzchni, zlokalizowanych zarówno w galeriach handlowych jak i na ulicach miast.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.