Tatra Grzaniec promowana w telewizji i punktach sprzedaży

Autor: Marketing przy kawie 9 grudnia 2011 09:05

Do emisji trafił spot reklamujący Tatrę Grzaniec - pierwszy grzaniec piwny dostępny na polskim rynku.

Reklama opowiada historię grupy zmarzniętych turystów, których rozgrzewa nowy produkt Tatry. Piwo reklamowane jest hasłem „Gotowy, ino podgrzać".

 

Spot będzie emitowany przez kolejne cztery miesiące w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania obejmie też działania w punktach sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane