TBM wprowadza na rynek nowe chrupki

Autor: pr 2 marca 2017 12:46

TBM wprowadza na rynek nowe chrupki fot. materiały prasowe

TBM, jeden z wiodących polskich producentów oraz dystrybutorów słodkich i słonych przekąsek, rozszerza portfolio marki Tygryski o nowy produkt – chrupki kukurydziane z kaszą jaglaną.

Wprowadzenie na rynek owego produktu to odpowiedź na potrzeby konsumentek, które coraz częściej poszukują dla swoich dzieci przekąsek. Muszą one wpływać na poprawę trawienia, zawierać dodatek najzdrowszej z kasz – jaglanej, bogatej w białko oraz witaminy z grupy B. Najnowsze Tygryski są także bezglutenowe.

Kilka miesięcy temu TBM przeprowadził badania konsumencie i zdecydował się wprowadzić do sprzedaży małą paczkę chrupek 15g, która już dziś dostępna jest w sieci supermarketów Mila, Makro, Auchan. 

Wprowadzeniu na rynek nowego produktu towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Wspólne chwile radości”, obejmująca takie kanały jak TV, prasa, Internet, w tym social media, mobile, eventy oraz działania BTL w sieciach handlowych (akcje promocyjne, degustacje). Producent planuje także promocje konsumenckie. Kampania potrwa do 19 marca br.

TBM Sp. z o.o. to polska firma rodzinna, która specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości słonych i słodkich przekąsek. Do portfolio firmy wchodzą takie marki, jak: Tygryski, Non Stop, Łapsy, Crunlight.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane