Tchibo: Rośnie sprzedaż kaw ziarnistych i kapsułek

www.portalspozywczy.pl 2 marca 2017 09:18

- Trendy wynikające z poszukiwania wysokiej jakości ziaren i edukacji o metodach zaparzania kawy, wspieranej przez konsumpcję w kawiarniach, będą wpływać na rozwój kategorii specjalistycznych (ziarna, kapsułki), jak i na premiumizację w ramach kategorii masowej kaw mielonych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bartosz Woźnicki, Head of Trade Marketing marki Tchibo.

Rynek kawy nieustannie się rozwija, odnotowując w porównaniu do poprzednich lat bardzo dobre wyniki sprzedaży.

- Na przestrzeni całego roku 2016 kawa zanotowała wzrost w wartości sprzedaży +1,6 ppt, a także w wolumenie +2,2ppt. Dla porównania kategoria w 2015 vs 2014 wzrosła w wolumenie +0,2ppt, w wartości +1,7ppt. – wylicza Bartosz Woźnicki, Head of Trade Marketing marki Tchibo.

- Największą dynamiką wzrostu niezmiennie charakteryzuje się segment ziaren. W perspektywie długookresowej notuje on wzrost +20,3% VAL / +26,3% VOL. Drugie miejsce w rankingu segmentów rosnących zajmują kapsułki (+19,5% VAL / +4% VOL), jednak wciąż najpopularniejsza pozostaje tradycyjna metoda zaparzania. Preferencje i przyzwyczajenia konsumentów rzadko się zmieniają, szczególnie jeśli dotyczą właśnie sposobu przygotowania kawy – podkreśla Woźnicki.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    6,89

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.