Tchibo: Rośnie sprzedaż kaw ziarnistych i kapsułek

www.portalspozywczy.pl 2 marca 2017 09:18

- Trendy wynikające z poszukiwania wysokiej jakości ziaren i edukacji o metodach zaparzania kawy, wspieranej przez konsumpcję w kawiarniach, będą wpływać na rozwój kategorii specjalistycznych (ziarna, kapsułki), jak i na premiumizację w ramach kategorii masowej kaw mielonych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bartosz Woźnicki, Head of Trade Marketing marki Tchibo.

Rynek kawy nieustannie się rozwija, odnotowując w porównaniu do poprzednich lat bardzo dobre wyniki sprzedaży.

- Na przestrzeni całego roku 2016 kawa zanotowała wzrost w wartości sprzedaży +1,6 ppt, a także w wolumenie +2,2ppt. Dla porównania kategoria w 2015 vs 2014 wzrosła w wolumenie +0,2ppt, w wartości +1,7ppt. – wylicza Bartosz Woźnicki, Head of Trade Marketing marki Tchibo.

- Największą dynamiką wzrostu niezmiennie charakteryzuje się segment ziaren. W perspektywie długookresowej notuje on wzrost +20,3% VAL / +26,3% VOL. Drugie miejsce w rankingu segmentów rosnących zajmują kapsułki (+19,5% VAL / +4% VOL), jednak wciąż najpopularniejsza pozostaje tradycyjna metoda zaparzania. Preferencje i przyzwyczajenia konsumentów rzadko się zmieniają, szczególnie jeśli dotyczą właśnie sposobu przygotowania kawy – podkreśla Woźnicki.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,43

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane