PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Tchibo stawia na wielokanałowość sprzedaży

www.portalspozywczy.pl 10 lutego 2014 09:47

Coraz więcej producentów żywności i produktów FMCG wychodzi z założenia, że nie mogą pozwolić sobie na utratę rynku tylko przez e-nieobecność. Tchibo obok rozwoju tradycyjnego handlu, ma ambitne plany e-rozwoju.

Obroty na polskim rynku e-commerce w 2012 roku, według danych eHandel Polska 2012, wyniosły około 23 mld zł. Coraz więcej osób robi zakupy w sieci, co stawia przed internetowymi sklepami coraz ambitniejsze wyzwania. Dlatego producenci żywności i produktów FMCG coraz chętniej biorą udział w tej internetowej rewolucji.
Tchibo mocno stawia na rozwój e-projektu i docenia walory swojej obecności w sieci. Jacek Jaworski, dyrektor e-commerce, Tchibo Warszawa, przyznaje, że decyzja dotycząca uruchomienia e-sklepu była dla firmy naturalną konsekwencją rozwoju.
- Tchibo, do 2005 r. oferowało w Polsce kawę, od tego roku rozpoczęliśmy budowę sieci sklepów stacjonarnych Tchibo, których aktualnie mamy pond 50. Handel internetowy to przyszłość i od początku chcieliśmy być silnym graczem na polskim rynku - zapewnia Jacek Jaworski.
Oferta e-sklepu Tchibo.pl nieznacznie różni się od asortymentu sklepów stacjonarnych Tchibo.
- Zaletą zakupów w sklepie internetowym jest to, że przez internet nasi klienci mają możliwość zamówić produkty ze zbliżającej się kolekcji na kilka dni wcześniej, zanim pojawi się ona w sklepach stacjonarnych. Dodatkowo w e-sklepie można zamówić niektóre produkty niedostępne w danej kolekcji w naszych sklepach, jak chociażby meble. Klienci korzystający ze sklepu Tchibo.pl mogą liczyć na dodatkowe atrakcyjne oferty. W e-sklepie dostępne są również od jakiegoś czasu limitowane kolekcje, dostępne tylko on-line. Sklep oferuje również asortyment kaw Tchibo oraz system (ekspresy i kawy w kapsułkach) Cafissimo. Klienci mogą korzystać z wygodnego abonamentu kawowego - dodaje szef e-commerce.
Jednym z priorytetów Tchibo jest wielokanałowość.
- Rozumiemy ją jako łącznie dla wygody klienta wszystkich naszych kanałów sprzedaży. Dlatego klienci sklepu internetowego mogą zwracać produkty w sklepach stacjonarnych. Planujemy dalszy rozwój w tym kierunku. Oba kanały ściśle ze sobą współpracują, zarówno na etapie strategicznym, jak i operacyjnym - zachwala. I dodaje: Poza tym w mediach społecznościowych uruchomiliśmy kanał obsługi klienta - reagujemy na wszelkie zgłoszenia, które się tam pojawiają. W niedalekiej przyszłości, dla komfortu klienta, planujemy uruchomienie aplikacji mobilnej sklepu internetowego - dodaje szef e-commerce.
W Polsce Tchibo obecne jest od 1992 r. Tchibo ma model biznesowy, który kawę paloną z szerokim asortymentem produktów ze zmieniających się co tydzień kolekcji. Tchibo jest liderem kawy palonej w Polsce oraz wiodącym producentem ekspresów i kawy w kapsułkach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,60

  • Śr

    3,27

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.