Telewizyjna kampania Jacobs Cronat Gold

Autor: wirtualnemedia.pl 20 września 2011 10:01

Od 14 września trwa telewizyjna kampania reklamowa Jacobs Cronat Gold pod hasłem "Złoty Smak Życia".

Kampania jest oparta na spocie, który pokazuje historię z życia kobiety przeplataną sekwencjami ujęć tej kawy. Przekaz podkreśla, że to właśnie Jacobs Cronat Gold inspiruje bohaterkę do przypominania sobie przyjemnych chwil z życia.

 

Reklama do końca września będzie emitowana w wersji 30-sekundowej, a później również w wersji 45-sekundowej. Planowane jest rozszerzenie akcji na inne media.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,94

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane