Telewizyjna kampania piw Kasztelan Specjały

Autor: pr 3 lutego 2016 14:18

Przygotowana przez agencję Red8 Advertising kampania serii piw Kasztelan Specjały jest kolejną telewizyjną kampanią dla tego brandu, który zadebiutował na półkach w drugiej połowie ubiegłego roku. Bohaterami spotów są browarnicy znani z poprzednich reklam Kasztelana Niepasteryzowane.

Kampania autorstwa Red8 Advertising wspierająca linię Kasztelan Specjały wystartowała pod koniec stycznia. 

Na jej potrzeby agencja przygotowała 3 spoty telewizyjne, prezentujące po dwa warianty serii Kasztelan Specjały, w ramach której dostępne są łącznie 3 warianty piw: Białe, Chmielowe i Niefiltrowane.
Spoty będą emitowane m.in. w TVP, kanałach tematycznych TVP, Polsacie, kanałach tematycznych Polsatu, TVN i kanałach tematycznych TVN. W reklamach zobaczymy znanych z poprzednich reklam Kasztelana (m.in. Niepasteryzowanego) browarników, odkrywających przed widzami receptury warzenia Kasztelańskich Specjałów, w których istotną rolę odgrywa poszanowanie natury.
Linia Kasztelan Specjały jest odpowiedzią Carlsberg Polska na wciąż rozszerzający się rynek piwnych specjałów, jak również coraz silniejszy wśród konsumentów trend do próbowania piwnych nowości.

Najmocniej wspieranym do tej pory wariantem marki Kasztelan był Kasztelan Niepasteryzowane. Teraz dołącza do niego linia Kasztelan Specjały.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane