Terminale pozwalają na skrócenie czasu obsługi klienta e-sklepu

Autor: dlahandlu.pl 22 marca 2017 14:04

Popularność e-handlu w Polsce z roku na rok dynamicznie rośnie. Aż 87% internautów robi zakupy online, a 40% robi to, co najmniej 2-3 razy w miesiącu. Choć klienci e-sklepów mają do dyspozycji coraz więcej opcji płatności online, to wciąż jedną z najczęściej wybieranych form uregulowania rachunku za zamówienie jest płatność przy odbiorze - mówi Marcin Budziszewski, Sales Manager na Polskę i kraje bałtyckie, Grupa Ingenico.

 

Coraz więcej firm kurierskich decyduje się na wyposażenie swoich pracowników w terminale umożliwiające dokonywanie płatności bezgotówkowych. Przykładowo, kurierzy InPost w ostatnim czasie zostali wyposażeni w mPOS-y Ingenico, model iCMP, które są niewielkim urządzeniem przenośnym, akceptującym zarówno płatności kartami z chipem, jak i paskiem magnetycznym, a także transakcje zbliżeniowe.

Przyjmowanie płatności za pomocą terminala to optymalizacja czasu. Kurierzy dzięki usprawnieniu systemu płatności mogą dostarczyć więcej paczek w tym samym czasie. Dodatkowo nie muszą oni nosić ze sobą gotówki, a tym samym istotnie spada ryzyko kradzieży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane