PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Tesco będzie przekazywać niesprzedaną żywność organizacjom charytatywnym

Autor: independent.co.uk 14 marca 2016 10:37

Zarządzający siecią Tesco są w trakcie tworzenia porozumienia z ponad 5 tysiącami organizacji charytatywnych w całej Wielkiej Brytanii, mającego wyeliminować marnowanie niesprzedanego jedzenia do końca 2017 roku.

Statystyki pokazują, że w 2015 roku sklepy Tesco wyrzuciły około 55 400 ton niesprzedanego jedzenia.

Program Community Food Connection  działa aktualnie w 15 miastach i regionach, między innymi w Portsmouth, Manchesterze, Birmingham i Southampton. Zasięg akcji będzie stopniowo zwiększany i docelowo ma objąć wszystkie sklepy sieci.

Tesco wykorzysta do tego platformę cyfrową FoodCloud FareShare. Dzięki niej pracownicy sklepów oraz przedstawiciele organizacji będą mogli zdecydować, gdzie przekazać niesprzedaną żywność.

Tesco nie jest pierwszą siecią, która decyduje się na taki krok. Wcześniej podobne rozwiązania wprowadziła sieć Morrisons.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    4,80

  • Min

    3,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7472

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.