Tesco: Blisko 9 mln zł na reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 31 maja 2013 10:29

Już czwarty tydzień z rzędu Tesco znajduje się w zestawieniu TOP 10 marek z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną. Z danych Nielsena wynika, że w okresie 20-26 maja sieć wydała na reklamę w telewizji 8,9 mln zł.

Według oficjalnych cenników stacji TV, łącznie w badanym okresie na reklamę żywności wydano ponad 115 mln zł. Tesco, to jedyna sieć handlowa, która znalazła się w zestawieniu. Pierwsze miejsca niezmiennie okupowane sią przez operatorów komórkowych.

Przypomnijmy, że 9 maja sieć ruszyła z kampanią reklamową "Ciach", w której informuje o dużej obniżce cen produktów w 450 sklepach. Wydatki na reklamę sieci mogą więc jeszcze bardziej się zwiększyć. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,70

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane