Tesco i Biedronka wydają na reklamę ponad 5 mln zł, Lidl prawie 14 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 7 czerwca 2016 12:16

Według danych firmy Nielsen za okres 23 - 29 maja trzy sieci handlowe, które znalazły się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV, przeznaczyły na ten cel aż 24,8 mln zł. Tesco i Biedronka wydały podobna kwotę (5 908 126 zł i 5 158 910 zł), natomiast Lidl wydał ponad dwa razy więcej, niż te dwie sieci (13 804 150 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Z danych Kantar Media przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od stycznia do marca br. wydatki na reklamy marki Lidl w mediach pozainternetowych wyniosły 105,9 mln zł. I choć kwota ta był o 5,4 proc. mniejsza niż w I kwartale ub.r., to Lidl pozostał najsilniej reklamowaną marką.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • herbatnik 2016-06-07 13:53:51

    Nie Lidl wydał tylko jego klienci i dostawcy. Lidla są tylko zyski. Za resztę płacą inni. Nawiasem mówiąc hasło "co tydzień coś nowego" chyba się zaciera bo tam ciągle to samo.. tylko co kwartał powtórka.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.