Tesco inwestuje w automatyczną porównywarkę cen. Jeśli u konkurencji będzie taniej - sklep zwraca resztę

Autor: www.dlahandlu.pl 12 marca 2013 13:49

Centrala Tesco w Wlk. Brytanii uruchomiła pierwszy automatyczny kupon do porównywania cen, który obejmuje zarówno markowe produkty, jak i te występujące pod marką własną, a także produkty świeże. Urządzenie porównuje ceny z Tesco do ceny tych samych lub "równoważnych" produktów z takich sieci jak Asda, Morrisons i Sainsbury.

Jeśli koszt zakupu produktów okazałby się tańszy u konkurencj, różnica (maksymalnie do 10 £), zostanie wydana automatycznie przy kasie. Klienci Tesco.com będą otrzymywać kupony pocztą.

Według danych Kantar, około 50 procent średniego koszyka zakupów w Wielkiej Brytanii składa się z towarów marki własnej.

Porównywarka Tesco, aby zapewnić jak najpełniejsze porównanie cen, będzie obejmować również promocje występujące w sieciach handlowych - typu "za pół ceny" i "Kup jeden, dostaniesz drugi gratis".

Aby skorzystać z porówynarki klient musi kupić co najmniej 10 różnych produktów, w tym co najmniej jeden z listy produktów, których ceny są porównywane z konkurencją.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.