Tesco inwestuje w automatyczną porównywarkę cen. Jeśli u konkurencji będzie taniej - sklep zwraca resztę

Autor: www.dlahandlu.pl 12 marca 2013 13:49

Centrala Tesco w Wlk. Brytanii uruchomiła pierwszy automatyczny kupon do porównywania cen, który obejmuje zarówno markowe produkty, jak i te występujące pod marką własną, a także produkty świeże. Urządzenie porównuje ceny z Tesco do ceny tych samych lub "równoważnych" produktów z takich sieci jak Asda, Morrisons i Sainsbury.

Jeśli koszt zakupu produktów okazałby się tańszy u konkurencj, różnica (maksymalnie do 10 £), zostanie wydana automatycznie przy kasie. Klienci Tesco.com będą otrzymywać kupony pocztą.

Według danych Kantar, około 50 procent średniego koszyka zakupów w Wielkiej Brytanii składa się z towarów marki własnej.

Porównywarka Tesco, aby zapewnić jak najpełniejsze porównanie cen, będzie obejmować również promocje występujące w sieciach handlowych - typu "za pół ceny" i "Kup jeden, dostaniesz drugi gratis".

Aby skorzystać z porówynarki klient musi kupić co najmniej 10 różnych produktów, w tym co najmniej jeden z listy produktów, których ceny są porównywane z konkurencją.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane