Tesco inwestuje w nośniki reklamowe LED

Autor: www.dlahandlu.pl 18 lipca 2011 14:40

Od kwietnia ruszyła sieć nośników zewnętrznych zlokalizowanych na parkingach hipermarketów. Projekt powstał przy współpracy z firmą Screen Network S.A. Sieć planuje rozwój tego typu sieci nośników o kolejne lokalizacje przed centrami handlowymi.

- Dla reklamodawców ogromne znaczenie ma jakość emisji materiału reklamowego. Rzadko spotykane w Polsce ekrany o powierzchni 50mkw., posiadają najwyższą rozdzielczość, co stanowi gwarancję jakości obrazu. Do tej pory nikt inny nie zrealizował podobnego projektu w tak wysokim standardzie i tak szerokim zasięgu. Nośniki LED, znajdujące się na parkingach największych sklepów Tesco stanowią doskonałe uzupełnienie kampanii ogólnopolskich, alternatywę dla tradycyjnego outdooru oraz, ze względu na lokalizacje, doskonałe narzędzie do komunikacji z klientem w miejscu sprzedaży, jeszcze przed podjęciem decyzji zakupowej - pisze sieć.

Miejsca montażu ekranów zostały wybrane pod kątem zarówno wszystkich osób, które przyjeżdżają do Tesco na zakupy, jak i tych przejeżdżających obok Centrów Handlowych Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,50

  • Śr

    7,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane