PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Tesco kupiło agencję marketingu szeptanego BzzAgent

Autor: gazeta.pl 28 maja 2011 15:10

Brytyjski koncern Tesco na zakup amerykańskiej agencji marketingu szeptanego BzzAgent wyłożył 60 mln dolarow - informuje Gazeta Wyborcza.

Tesco kupi agencję za pośrednictwem swojej firmy Dunnhumby, która zajmuje się prowadzeniem i analizą baz danych na potrzeby programu lojalnościowego Clubcard.

Jak informuje Gazeta Wyborcza sieć Tesco prowadzi go na całym świecie i łącznie obsługuje 200 mln posiadaczy kart Clubcard, w tym 3,3 mln osób w Polsce. Polska siedziba Dunnhumby mieści się w Krakowie. Przejęcie BzzAgent ma pomóc detaliście w promocji wśród klientów swoich sklepów oraz marek sprzedawanych produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,24

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane