Tesco przeciwdziała marnowaniu żywności. Koniec promocji typu „kup jeden, drugi dostaniesz gratis”

Autor: dlahandlu.pl 12 września 2017 09:40

Tesco przeciwdziała marnowaniu żywności. Koniec promocji typu „kup jeden, drugi dostaniesz gratis” Fot. za Tesco Polska

Dzięki żywności marnowanej w Europie, można by wyżywić 200 milionów osób. Tesco pracuje, by to zmienić, przeciwdziałając marnowaniu żywności na każdym etapie jej powstawania i przetwarzania. Sieć ogłosiliła, że już ponad 500 jej sklepów w Europie Środkowej ma możliwość przekazywania nadwyżek żywności lokalnym organizacjom charytatywnym i bankom żywności.

Dotychczas Tesco przekazało potrzebującym ponad 12 000 ton nadwyżek żywności, co stanowi równowartość 29 milionów posiłków.

Detalista ogłosilił również dwa kolejne ważne kroki, by przeciwdziałać marnowaniu żywności w Europie Środkowej:
– wprowadzenie oferty warzyw i owoców Perfectly Imperfect (doskonale niedoskonałych) do wszystkich hipermarketów w Europie Środkowej ma pomóc dostawcom sieci w ograniczeniu ilości marnowanych warzyw i owoców,
– zakończenie promocji typu „kup jeden, drugi dostaniesz gratis” na warzywa i owoce we wszystkich  sklepach w Europie Środkowej, by nie przyczyniać się do marnowania żywności w domach klientów.

Zobacz film: 



- Mamy nadzieję, że te niewielkie zmiany przyczynią się do 2030 roku do zmniejszenia globalnego marnowania żywności o połowę. To ambitny cel, ale pracując wspólnie, możemy go osiągnąć - poinformowało Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    9,32

  • Min

    5,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.