Tesco przeprasza za nieodpowiednią reklamę

Autor: dlahandlu.pl/pikio.pl 9 października 2017 11:59

Tesco przeprasza za nieodpowiednią reklamę Fot. za Wirtualnemedia.pl

- Część naszych klientów zwróciła uwagę, iż przekaz aktualnej kampanii billboardowej serwisu Tesco Ezakupy może być  niewystarczająco czytelny – podjęliśmy zatem decyzję o rezygnacji z używania tej kreacji w działaniach marketingowych i o wstrzymaniu kampanii – informuje Tesco na swojej stronie internetowej.

Prawdopodobnie chodzi o kampanię reklamową Tesco, w ramach której sieć umieściła na bilbordach hasło „Oferujemy ponad 17 000 produktów. Żebyś miała z czego wybierać”. Wywołało ono kontrowersje, gdyż może sugerować, że jedynie kobiety wykonują zakupy, gotują lub podają do stołu.

Oliwy do ognia dolała scena umieszczona na zdjęciu, w której ciężarna kobieta podaje mężczyźnie obiad. Fotografia miała pokazywać szczęśliwą parę, spodziewającą się dziecka, internauci dopatrzyli się w niej jednak drugiego dna.

Sieć tłumaczy, że jej ideą było poinformowanie o szerokości asortymentu w serwisie Ezakupy – co na billboardzie wyraża bogactwo produktów na stole oraz informacja o 17 tysiącach produktów w ofercie.

- Chcemy przeprosić wszystkich, którzy uznali naszą reklamę za niedopowiednią - pragniemy podkreślić, iż nie było to naszą intencją – czytamy w oświadczeniu sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8062

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.