Tesco przeprasza za nieodpowiednią reklamę

Autor: dlahandlu.pl/pikio.pl 9 października 2017 11:59

Tesco przeprasza za nieodpowiednią reklamę Fot. za Wirtualnemedia.pl

- Część naszych klientów zwróciła uwagę, iż przekaz aktualnej kampanii billboardowej serwisu Tesco Ezakupy może być  niewystarczająco czytelny – podjęliśmy zatem decyzję o rezygnacji z używania tej kreacji w działaniach marketingowych i o wstrzymaniu kampanii – informuje Tesco na swojej stronie internetowej.

Prawdopodobnie chodzi o kampanię reklamową Tesco, w ramach której sieć umieściła na bilbordach hasło „Oferujemy ponad 17 000 produktów. Żebyś miała z czego wybierać”. Wywołało ono kontrowersje, gdyż może sugerować, że jedynie kobiety wykonują zakupy, gotują lub podają do stołu.

Oliwy do ognia dolała scena umieszczona na zdjęciu, w której ciężarna kobieta podaje mężczyźnie obiad. Fotografia miała pokazywać szczęśliwą parę, spodziewającą się dziecka, internauci dopatrzyli się w niej jednak drugiego dna.

Sieć tłumaczy, że jej ideą było poinformowanie o szerokości asortymentu w serwisie Ezakupy – co na billboardzie wyraża bogactwo produktów na stole oraz informacja o 17 tysiącach produktów w ofercie.

- Chcemy przeprosić wszystkich, którzy uznali naszą reklamę za niedopowiednią - pragniemy podkreślić, iż nie było to naszą intencją – czytamy w oświadczeniu sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane