Tesco robi przegląd asortymentu w kategorii kawy i herbaty

Autor: dlahandlu.pl 28 listopada 2016 14:34

Tesco robi przegląd asortymentu w kategorii kawy i herbaty fot. Tesco

Tesco wprowadza nowe produkty i rezygnuje z tych, które cieszyły się mniejszym zainteresowaniem kupujących. Jak informuje detalista, stałe zmiany w ofercie są odpowiedzią na ciągle zmieniające się potrzeby polskich klientów. Pierwszą kategorią produktów, w której wprowadzono zmiany są Kawy i Herbaty, zaś dalszy przegląd oferty we wszystkich kluczowych kategoriach spożywczych zaplanowano na lata 2017 i 2018.

„Nasi klienci mówią nam, iż poszukują odpowiedniej równowagi pomiędzy szerokością oferty i wygodą robienia zakupów”- mówi Jamie Walker, dyrektor ds. produktów na Europę Środkową. „Dlatego przyglądamy się kluczowym kategoriom produktów i wspólnie z naszymi dostawcami wybieramy najlepsze produkty na rynku - włączając w to lokalne i międzynarodowe marki, jak również innowacyjne produkty naszych marek własnych.”

W październiku Tesco zakończyło proces zmian w kategorii Kawy i Herbaty na rynkach Europy Środkowej. Całkowita liczba linii zmniejszyła się o 20%, jednakże klienci mogą wybierać spośród średnio 133 nowych produktów w każdym z krajów regionu. Wprowadzenie nowych kaw palonych, kaw ziarnistych i herbat owocowych marki Tesco poprzedzone było kampanią reklamową w telewizji, prasie i kanałach wewnętrznych sieci.

„Nowa, uproszczona oferta jest wynikiem szczegółowej analizy. Efektem naszej pracy jest właściwa gama produktów – tych, których poszukują nasi klienci. To produkty polskie, międzynarodowe oraz te, które powstają pod markami Tesco” – dodaje dyrektor Tesco.

Zmiany w ofercie wiążą się ze ścisłą współpracą z dostawcami. Dla wielu z nich jest to szansa wprowadzenia do oferty Tesco nowości rynkowych czy rozwoju nowych produktów marek własnych.

„To plan długofalowy, który chcemy wprowadzać płynnie i stopniowo. Wierzę, że nasi polscy klienci dostrzegą pozytywne zmiany, jakie pojawiać się będą w naszej ofercie” - dodaje Jamie Walker.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Janusz 2016-12-03 10:24:36

    Pisalem kiedys o herbacie to nie bylo mozliwosci zeby takie herbaty w nieduzych ilosciach byly zeby sprawdzic jak klienci beda kupowac Dragon Tylos Jones japonska zielona czekam na mozliwosc kupienia tych herbat

  • Sz.P. 2016-11-28 17:00:59

    Ten wybitny plan w skrócie: "....klienci uciekają do konkurencji to złapiemy dostawców za gardło i wydusimy z nich kontrybucję, bo kasa musi się zgadzać...". Tak to wygląda biznes społecznie odpowiedzialny.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.