Tesco rusza z kampanią swoich pasaży. Sieć zatrudniła trzech ambasadorów

Autor: dlahandlu.pl 18 sierpnia 2017 10:53

Pod hasłem „Odkryj z nami sposób na udane zakupy” ruszyła teaserowa odsłona kampanii Pasaży Tesco, które reklamuje troje ambasadorów. Klienci Tesco poznają ich tożsamość 1 września.

Pierwsza odsłona została zaplanowana w okresie 16–30 sierpnia. Odbiorcy będą mieli za zadanie domyślić się, kim są tajemniczy Ambasadorzy Pasaży Tesco, widząc jedynie fragmenty ich twarzy. W kolejnej odsłonie, którą zaplanowano od 1 do 30 września, konsumenci poznają założenia kampanii oraz co najważniejsze, zobaczą jej bohaterów. Celem kampanii jest upgrade wizerunku Pasaży Tesco oraz pozyskanie nowych klientów. Kampania jest prowadzona na billboardach i citylightach w 22 polskich miastach, w których można znaleźć główne Pasaże Tesco. Działania potrwają do marca 2018 roku.

Pasaże Tesco to centra handlowe zlokalizowane w całej Polsce, należące do Tesco Polska. Do portfolio Pasaży Tesco należą również 3 większe obiekty działające pod osobnymi brandami: Centrum handlowe Gocław w Warszawie, Galeria Chełm w Gdańsku oraz Galeria Ozimska w Opolu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane