Tesco rusza z kampanią zdrowych produktów dla dzieci

Autor: dlahandlu.pl 2 stycznia 2018 11:21

Tesco w Wielkiej Brytanii postanowił wesprzeć publiczną kampanię promującą zdrowie Public Health England Change4Life. Sieć przez cały styczeń będzie zachęcać do kupna „zdrowych” produktów dla dzieci, między innymi o niskiej kaloryczności.

Po sukcesach kampanii "Little Helps to Healthier Living", która miała miejsce w 2017 roku i która przyniosła największy miesięczny wzrost koszyka produktów prozdrowotnych, nowa kampania ma pomóc rodzicom dokonującym zakupów w sklepie i Internecie, wybrać dla swoich dzieci niedrogie zdrowe przekąski, o zawartości kalorii 100 lub mniej.

Kampania będzie realizowana we wszystkich sklepach Tesco oraz online na Tesco.com. Obejmie ona sklepowe materiały promocyjne. W przypadku sprzedaży online, Tesco wykorzysta innowacyjną technologię we współpracy z SpoonGuru, aby umożliwić klientom szybkie i proste znalezienie 130 zdrowszych przekąsek.

Sieć planuje między innymi zamieszczać w sklepach informację o zdrowszych, niskokalorycznych zamiennikach produktów skierowanych do dzieci. Ponadto, co tydzień w styczniu Tesco zaoferuje niższe ceny świeżych owoców i warzyw w sklepie i Internecie, w tym jabłka, awokado i pomidory sałatkowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,55

  • Min

    0,88

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8198

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane