PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Tesco rusza z nową marką produktów dla dzieci

Property News 14 stycznia 2013 12:57

Tesco uruchamia nowy program pod marką Tesco Loves Baby - informuje serwis retail-week.com. Takim logo będą oznaczane wyselekcjonowane produkty dla niemowląt i małych dzieci.

W ten sposób Tesco próbuje wzmocnić swoją pozycję na konkurencyjnym rynku niemowlęcym.

Takim logo ma być oznaczanych szereg produktów - pieluszki, chusteczki, butelki, miski czy kosmetyki. Ma to być gwarancją ich dobej jakości.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,55

  • Min

    2,51

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane