Tesco rusza z roczną kampanią "Historie pisane smakiem"

Autor: dlahandlu.pl 7 marca 2018 11:58

Tesco rusza z roczną kampanią "Historie pisane smakiem"

Doceniając rolę jedzenia Tesco Polska rozpoczyna kampanię „Historie pisane smakiem”, która przez cały rok będzie prezentować kolejne historie ukazujące jak ważną częścią codziennego życia są dania, posiłki czy kulinarne przepisy.

"Historie pisane smakiem” stawiają żywność i kulinaria w centrum tego, co robimy i jak rozmawiamy z naszymi klientami - mówi Martin Behan, dyrektor zarządzający Tesco Polska.
Pierwsza z opowieści ukaże znaczenie tradycyjnych potraw podczas wielkanocnego spotkania rodzinnego – zaprezentowany zostanie w niej przepis na pieczoną kaczkę. Prezentowane przepisy, a także składniki z których mogą zostać przygotowane dostępne będą w dużych sklepach Tesco oraz na stronie tesco.pl. Przedstawione w kampanii historie inspirowane są autentycznymi opowieściami klientów, dostawców czy współpracujących z Tesco organizacji społecznych.
Kampania została stworzona przez Ogilvy & Mather, z Mediacom odpowiedzialnym za zakup mediów. Kampania będzie realizowana od 8 marca w telewizji, radiu, prasie, outdoorowo, w sklepach oraz kanałach online i social media. Pierwszą reklamę telewizyjną wyreżyserował islandzki reżyser Arni Thor Jonsson.

Prawie połowa Polaków codziennie siada z rodziną do wspólnego stołu, a 26,8% badanych robi to raz w tygodniu. Raz na miesiąc spotyka się natomiast 12,4% Polaków. Tylko 6,3% przyznaje, że prawie nigdy nie jada  w towarzystwie najbliższych. Widać więc wyraźnie, że wspólne jedzenie jest dla nas niezwykle ważne i potrafimy znaleźć na to czas.
Co drugi Polak (55,9%) deklaruje, że w jego rodzinie istnieje jeden lub więcej przepisów kulinarnych przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Dodatkowo 67% Polaków przyznaje, że w ich rodzinnym gronie funkcjonuje kilka tradycyjnych przepisów, które traktowane są jako wyjątkowe.
Dla ponad 70% badanych jedzenie to zdecydowanie coś więcej, niż tylko zaspokajanie głodu. Sztukę w przyrządzaniu posiłków widzi 21,9% badanych, a sposób na integrację zarówno z bliskimi, jak
i z nowo poznanymi osobami – 23% Polaków. Dla 17% respondentów przepisy kulinarne kryją jakąś oryginalną historię.

Badanie zostało zrealizowane w dniu 19-21.02.2018 przez agencję SW Research na zlecenie Tesco Polska na reprezentatywnej grupie 809 Polaków powyżej 18. roku życia metodą wywiadów online (CAVI).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,10

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane