Tesco rzuca rękawicę Lidlowi i Aldiemu. Uruchomi sieć sklepów dyskontowych

Autor: dlahandlu.pl, za Reuters 12 lutego 2018 11:01

Tesco rzuca rękawicę Lidlowi i Aldiemu. Uruchomi sieć sklepów dyskontowych fot. Shutterstock

Grupa Tesco, największy detaliczny sprzedawca w Wielkiej Brytanii, planuje rozwinąć na rodzimym rynku sieć sklepów z ofertą o obniżonej cenie, aby przeciwstawić się silnemu wzrostowi swoich rywali – siociom Lidl i ALdi – informuje Reuters, za "Sunday Times".

Jak podaje gazeta, ​​Tesco ma rozwinąć oddzielną markę, która byłaby dopasowana do niemieckich konkurentów, oferując produkty po cenie niższej niż w jego głównych sklepach. Tesco nie skomentowało na razie tych informacji.

Dane z grupy badawczej Kantar Worldpanel z ubiegłego tygodnia pokazały, że sprzedaż w Tesco wzrosła o 2,6 procent w ciągu ostatnich 12 tygodni, ale wszystkie cztery największe sieci w Wielkiej Brytanii straciły udział w rynku na korzyść Aldi i Lidla.

Przeczytaj także:

Tesco ma 28 procent udziału w brytyjskim rynku spożywczym. Sprzedaż Aldi wzrosła o 16,2 proc., a Lidl o 16,3 proc., zwiększając udział w rynku odpowiednio do 6,9 proc. i 5 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,32

  • Śr

    7,01

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane