PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Tesco stawia na dyferencjację kategorii produktowych

www.portalspozywczy.pl 22 października 2014 14:32

Staramy się odróżnić od siebie poszczególne kategorie. Stwarzamy klientom poczucie wyodrębnionych światów, takich "sklepów w sklepie" - komentuje zmiany w sklepach Tesco dla serwisu portalspozywczy.pl Anna Grabowska, wiceprezes zarządu Tesco Polska, dyrektor Działu Zakupów Żywności.

Jeśli chodzi o odzież, mamy stoisko F&F, które jest marką samą w sobie. Wyodrębniliśmy stoisko z artykułami do wyposażenia domu, kosmetyczne, zrobiliśmy bardzo dużo w Świecie Dziecka, który jest kombinacją produktów dużych, znanych marek producenckich, z naszą marką Tesco Loves Baby. To stoisko zmieniliśmy we wszystkich naszych dużych sklepach - mówi Grabowska.

Wiceprezes Tesco podkreśla, że ogromne zmiany przeszło również stoisko warzywno-owocowe. Zmienił się w nim asortyment, postawiono na nowe odmiany pomidorów, ziemniaków i jabłek. Oprócz tego Tesco poprawiło opakowania i zainwestowało w ceny, jak również wyposażyło swoje sklepy w nowe meble i wizualizację.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,80

  • Śr

    1,30

  • Min

    1,06

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.