PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Tesco stawia na znane marki gastronomiczne - Grycan, Subway i Coffeeheaven

Autor: www.dlahandlu.pl 4 czerwca 2013 13:13

Do hipermarketów Tesco klientów mają przyciągać restauracje samoobsługowe Bistro. Nowością w menu restauracji jest punkt z makaronami przygotowywanymi na życzenie gości, lody i kawa Grycan, mrożone jogurty oraz kanapki Gryzzli. Ponadto, gastronomiczną ofertę sklepów Tesco Extra wzbogacą kawy z Coffeeheaven i sandwicze z Subway.

Tesco jest obecnie największą w Polsce siecią restauracji samoobsługowych. - Mamy już 32 punktów Bistro w swoich sklepach, a do końca roku będzie ich już 60 - poinformował Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco.

Jak zdradził Tomaszewski, obrót działu Bistro jest obecnie większy niż piekarni w sklepie. Sieć chce wykorzystać fakt, że klienci podczas zakupów są głodni i zmęczeni - dział Bistro jest więc odpowiedzią na to zapotrzebowanie.

Pierwsze Bistro pojawiło się na polskim rynku w czerwcu 2011 roku, jako alternatywa dla znanych z sieci handlowych stoisk grillowych.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 28 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    9,52

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7204

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.