Tesco ulepsza kartę lojalnościową Clubcard

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 6 lipca 2017 10:04

Tesco w Wielkiej Brytanii zdecydowało się na wprowadzenie nowej, ulepszonej karty Clubcard. Poprawiono w niej wiele funkcji m.in. karta jest zbliżeniowa, przez co jest prostsza podczas codziennych zakupów.

Detalista poprawił również aplikację mobilną Tesco Clubcard. Klienci mogą się już zarejestrować w programie lojalnościowym Tesco podczas robienia zakupów w sklepie. Konsumenci mają dostęp do swoich zniżek bezpośrednio przy kasie.

Tesco planuje dodać do oferty Clubcard 400 partnerów. Nowymi partnerami będą m.in. Hotels.com i Uber.

- Clubcard jest najbardziej satysfakcjonującym programem lojalnościowym w sektorze. Cieszymy się, jak klienci reagują na poprawę programu - mówi Alessandra Bellini z Tesco.

W ramach programów partnerskich użytkownicy Clubcard mogą odnieść korzyści równe nawet czterokrotności wartości zgromadzonych punktów. Obecnie premiowane są zakupy w wysokości nawet tylko 50 pensów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,86

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane