Tesco w Wielkiej Brytanii rozwija sprzedaż internetową, a w Polsce ogranicza

Autor: www.dlahandlu.pl 9 marca 2017 11:25

Podczas gdy Tesco w Polsce likwiduje działy sprzedaży internetowej w sześciu hipermarketach, centrala firmy w Wielkiej Brytanii rozszerza usługi w tym zakresie - sieć postanowiła skrócić czas odbioru zakupów w ramach projektu "click and collect", który działa w ramach "same day delivery".

Klienci w Wielkiej Brytanii, którzy zamówią zakupy przed 9.00 mogą je odbierać już od godziny 12.00, zamiast od 13.00. Usługa będzie dostępna w ponad 300 lokalizacjach w całej Wielkiej Brytanii.

W ciągu ostatniego roku Tesco odnotowano wzrost popularności usługi click and collect o 20%, z czego odbiór zakupów tego samego dnia stanowi 10 proc. e-handlu w Tesco.

Przypomnijmy, że niedawno polska centrala zdecydowała o likwidacji działów sprzedaży internetowej z przyczyn ekonomicznych w następujących hipermarketach: Częstochowa ul. Drogowców 43, Kielce, ul. Świętokrzyska 20, Łódź Widzew ul. Widzewska 22, Opole ul. Ozimska 72, Rybnik ul. Żorska 2, Zielona Góra ul. Energetyków 2A. W Łodzi klientów serwisu Ezakupy obsługiwać będzie jeden hipermarket Tesco, nie dwa, jak dotychczas (sieć zrezygnowała z dostaw z ze sklepu przy ul. Widzewskiej, cały czas bez zmian funkcjonuje serwis Ezakupy realizowany z hipermarketu przy ul. Pojezierskiej).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,72

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane