Tesco z marką własną dla produktów bez laktozy, bez gluteny i cukru

Autor: dlahandlu.pl 17 sierpnia 2016 11:52

Kilka miesięcy po wprowadzeniu oferty blisko tysiąca produktów dietetycznych, bez glutenu, cukru i laktozy, Tesco wprowadza markę własną Free From. W tej linii dostępne są produkty nabiałowe bez laktozy oraz musli i batoniki bez glutenu. Firma informuje, że w ciągu najbliższych miesięcy pojawiać się będą kolejne produkty, m.in. bezglutenowe ciastka i makarony. Ostatnio na taki ruch zdecydowała się też sieć Kaufland.

Obecnie, na półkach sklepów znajdziemy m.in. pięć rodzajów jogurtów – naturalny, truskawkowy, o smaku owoców leśnych, wiśniowy i brzoskwiniowy; masło, mleko, twaróg, śmietanę 10% i 30%, śmietankę do kawy, musli i batoniki czekoladowo-migdałowe.

Jak wynika z badania SW Research przeprowadzonego dla Tesco Polska 89% Polaków sięga po produkty bez lub z obniżoną zawartością cukru, bez laktozy, glutenu, pochodzące z upraw ekologicznych lub dietetyczne.  Badania Tesco wskazują, że 55% badanych sięga po tego typu produkty, ponieważ chce w ten sposób poprawić stan swojego zdrowia, a 25% urozmaica w ten sposób dietę, próbując nowych produktów. Wśród badanych, którzy nie korzystają z tego rodzaju produktów, 28% zastanawia się nad rezygnacją z żywności zawierającej gluten, cukier lub laktozę. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane