Tesco z marką własną dla produktów bez laktozy, bez gluteny i cukru

Autor: dlahandlu.pl 17 sierpnia 2016 11:52

Kilka miesięcy po wprowadzeniu oferty blisko tysiąca produktów dietetycznych, bez glutenu, cukru i laktozy, Tesco wprowadza markę własną Free From. W tej linii dostępne są produkty nabiałowe bez laktozy oraz musli i batoniki bez glutenu. Firma informuje, że w ciągu najbliższych miesięcy pojawiać się będą kolejne produkty, m.in. bezglutenowe ciastka i makarony. Ostatnio na taki ruch zdecydowała się też sieć Kaufland.

Obecnie, na półkach sklepów znajdziemy m.in. pięć rodzajów jogurtów – naturalny, truskawkowy, o smaku owoców leśnych, wiśniowy i brzoskwiniowy; masło, mleko, twaróg, śmietanę 10% i 30%, śmietankę do kawy, musli i batoniki czekoladowo-migdałowe.

Jak wynika z badania SW Research przeprowadzonego dla Tesco Polska 89% Polaków sięga po produkty bez lub z obniżoną zawartością cukru, bez laktozy, glutenu, pochodzące z upraw ekologicznych lub dietetyczne.  Badania Tesco wskazują, że 55% badanych sięga po tego typu produkty, ponieważ chce w ten sposób poprawić stan swojego zdrowia, a 25% urozmaica w ten sposób dietę, próbując nowych produktów. Wśród badanych, którzy nie korzystają z tego rodzaju produktów, 28% zastanawia się nad rezygnacją z żywności zawierającej gluten, cukier lub laktozę. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.