Tesco zamyka call-center, w którym pracuje ponad tysiąc osób

Autor: dlahandlu.pl 22 czerwca 2017 13:14

Brytyjski detalista Tesco ogłosił plany "uproszczenia operacji obsługi klienta" poprzez konsolidację swoich centrów w jedną operację w Dundee.

W rezultacie w lutym 2018 roku Tesco zamknie call center Cardiff, co może mieć wpływ na 1100 osób zatrudnionych w obiekcie.

Sprzedawca twierdzi, że zmiany są częścią "szerszego programu przekształcania", który zapewni opłacalny model prowadzenia działalności.

- Sektor detaliczny stoi w obliczu bezprecedensowych wyzwań. Musimy więc prowadzić działalność w sposób zrównoważony i opłacalny, jednocześnie zaspokajając zmieniające się potrzeby naszych klientów- powiedział Matt Davies, CEO Tesco UK.

Financial Times podał, że co najmniej 3,7 tys. miejsc pracy zostało zlikwidowanych w Tesco i u innych dużych detalistów w Wielkiej Brytanii w pierwszych trzech miesiącach tego roku. Redukcje są wynikiem szybko zmieniającego się sektora handlu detalicznego.

Tesco twierdzi, że w powiększonym ośrodku Dundee powstanie około 250 miejsc pracy, jednak w Walii ok. tysiąca miejsc pracy będzie zagrożonych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,50

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane