Tesco zapewnia, że ceny różnych smaków tych samych produktów będą takie same

Autor: www.dlahandlu.pl 25 czerwca 2013 09:35

Jak pokazują wyniki badań, cena pozostaje dla Polaków najważniejszym powodem wyboru danego sklepu na miejsce codziennych zakupów. Aż 77% Polaków, wybierając sklep, kieruje się właśnie atrakcyjnością cen. Tesco przy okazji akcji "Ciach" zapewnia, że ceny w sklepach pozostaną nie tylko niskie, ale również czytelne i logiczne. Produkt w większym opakowaniu ma zawsze mieć bardziej korzystną cenę w przeliczeniu na jednostkę wagi czy objętości. Dodatkowo cena rodziny produktów – np. różnych smaków jogurtów danego producenta – ma być taka sama.

-  Propozycja Tesco ma być odpowiedzią na oczekiwania klientów związane z niskimi cenami. Kampania „Ciach!” nie jest pierwszą naszą ofertą umożliwiająca Polakom tańsze zakupy. W 2009 roku asortyment Tesco powiększył się o ponad 700 nowych, markowych produktów codziennego użytku w niskich cenach. Nową propozycją wprowadzoną w 2011 roku były Pewniaki – produkty wiodących producentów w utrzymywanych bezterminowo niskich cenach - czytamy w informachi firmy.

- Dla Polaków na zakupach ważne są świeżość i wybór, ale przede wszystkim niskie ceny. Nasi klienci mówią, że martwią się rosnącymi kosztami codziennych zakupów - pisze Anna Matlak, dyrektor marketingu sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.