The Body Shop stawia na mobile

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 25 kwietnia 2017 14:35

Sieć sklepów The Body Shop uruchomiła nową platformę handlu elektronicznego, lepiej dostosowaną do urządzeń przenośnych. W ciągu najbliższych kilku lat sieć chce generować 20 proc. obrotów z kanałów internetowych.

The Body Shop zdecydował się na nową, responsywną platformę ponieważ aż 52 proc. odwiedzin online pochodzi z smartfonów, a 11 proc. z tabletów. Ponadto sprzedaż online w 2016 roku wzrosła o 19 proc.

Nowa platforma aktualnie działa w jedenastu krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Francji i Niemczech. Kolejnych dwadzieścia krajów obejmie jeszcze w tym roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,19

  • Śr

    3,01

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10811

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane