PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Tradis: Multiformatowość pozwala dotrzeć do różnych klientów

Autor: www.dlahandlu.pl 27 września 2011 12:10

Mutiformatowość pozwala dotrzeć zarówno do klientów ceniących sobie szybkie zakupy, jak i osób, które lubią im poświęcać więcej czasu, do mieszkańców metropolii, ale też mniejszych miejscowości. - Równoległe rozwijanie kilku konceptów franczyzowych w jednej grupie pozwala proponować w każdym z nich różne rodzaje aktywności marketingowej i odmienne promocje - mówi Kazimierz Mars, prezes Tradisu.

Grupa Dystrybucyjna Tradis jest organizatorem sieci franczyzowych sklepów i supermarketów o różnorodnych formatach, dostosowanych do oczekiwań i potrzeb polskich konsumentów. Spółki franczyzowe Tradisu tworzą sieci: Lewiatan, Groszek, Euro Sklep, Milea. Do ich grona dołącza teraz partnerska sieć Minutka. Dzięki temu Tradis zapewnia polskim kupcom możliwość wyboru formatu, który im samym najbardziej odpowiada.

- Chcemy konsekwentnie umacniać pozycję swoich sieci franczyzowych, które mają się rozwijać w ramach swoich formatów. Dziś sieci franczyzowe działające w ramach Grupy Dystrybucyjnej Tradis liczą ponad 4 100 placówek. Tradis rozwija również współpracę w ramach PSD z kolejnymi spółdzielniami partnerskimi. Teraz z Grupą współpracują 63 spółdzielnie, zarządzające ponad 520 sklepami. Spółdzielcy i PSD właśnie wprowadzili na rynek wspólną sieć sklepów Gama, która do grudnia będzie liczyła co najmniej 25 placówek, a w przyszłym roku powiększy się o minimum 50 kolejnych lokalizacji - dodaje Kazimierz Mars.

Po niezrealizowaniu przez Eurocash umowy inwestycyjnej dotyczącej połączenia spółek, zarząd Tradisu przystąpił do kontynuowania przyjętej w ubiegłym roku strategii. Samodzielnie chce zapewnić polskim kupcom perspektywę dynamicznego rozwoju, atrakcyjne warunki współpracy handlowej i perfekcyjny serwis. W najbliższym czasie grupa chce się intensywnie rozwijać, zarówno organicznie, jak i przez przyłączanie kolejnych podmiotów. Tradis poprawia także kompletność oferty dla sklepów, poszerzając asortyment o kolejne, testowane wcześniej kategorie, które dotychczas były niedostępne lub zbyt słabo reprezentowane, i reorganizuje sieć dystrybucji.

W skład Grupy Dystrybucyjnej Tradis wchodzą spółki Tradis, Ambra (dystrybucja artykułów chemiczno-kosmetycznych), DEF (dystrybucja artykułów FMCG), Detal Koncept (organizator franczyzowych sieci Groszek i Milea), Euro Sklep, Lewiatan, Koliber (sieć drogerii) oraz PSD, który wspólnie ze Spółdzielniami Społem współorganizuje nowoczesny handel spółdzielczy w Polsce.

Działalność operacyjna spółek dystrybucyjnych została uporządkowana geograficznie bądź funkcjonalnie w ramach ośmiu makroregionów. Dysponują one 63 oddziałami w postaci Centrów Dystrybucji, serwisów i magazynów cash&carry, o łącznej powierzchni ok. 306 tys. mkw.Właścicielem Tradisu jest Grupa Handlowa Emperia.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • obserwator 2011-10-11 15:28:14

    to jest bezsensowna strategia:Groszek, Lewiatan, Minutka, Euro,Społem, -ten sam profil jaki jest sens dla kazdego tworzyc inny marketing? albo robimy coś dobrze albo wcale,a jest byle jak

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,85

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7900

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane