Tradis: Przed świętami dużym ułatwieniem dla detalistów są aplikacje mobilne

Autor: www.dlahandlu.pl 6 kwietnia 2012 10:58

W kształtowaniu świątecznej oferty Tradisu decydujące znaczenie miała tendencja sprzedaży w analogicznych okresach lat ubiegłych, obecne trendy i nowości produktowe oraz dążenie do zapewnienia jak najlepszych cen zakupu dla detalistów. W halach cash&carry Tradisu zorganizowane zostały specjalne ekspozycje towarów i dodatkowe miejsca paletowe, wszystko po to, aby w maksymalny sposób ułatwić klientom przedświąteczne zakupy.

- Przedświąteczną sprzedaż w Tradisie wspieramy poprzez promocje, zarówno cenowe, jak i pakietowe. Dodatkowo, intensyfikujemy promocje pozwalające na gromadzenie punktów w dostępnym dla klientów programie lojalnościowym eProfit. Ofertę handlową prezentujemy detalistom poprzez gazetki promocyjne w specjalnej, okolicznościowej szacie graficznej. W gazetkach ważne miejsca zajmują także artykuły charakterystyczne dla danego regionu. Specjalne promocje komunikujemy klientom również poprzez platformę do elektronicznego składania zamówień - eHurtownia oraz za pomocą smsów - zapewnia Tomasz Ciepłowski, dyrektor sprzedaży C&C i Trade Marketingu w Tradis.

Tradis zapewnia swoim klientom dostęp do pełnej oferty wielkanocnej z kilkutygodniowym wyprzedzeniem i utrzymuje ją aż do dni świątecznych, aby detaliści mogli zaopatrzyć się w pożądane towary w dogodnym dla siebie terminie. Dużym ułatwieniem dla klientów Tradisu, szczególnie w okresie wzmożonych zakupów, jest możliwość korzystania z usługi serwisowej - z dowozem.

- Zamówienia można składać zarówno za pomocą komputera z dostępem do Internetu, a także, dzięki udostępnionej przez Tradis aplikacji Mobiz_Tradis na system Android, przez lub telefon lub tablet. To rozwiązanie sprawdza się w sytuacjach, kiedy np. właściciel sklepu zapomniał o zakupie danego towaru, chce domówić produkty, o które pytają klienci, czy szybko zamówić nowość, która dopiero weszła na rynek. Wówczas w przedświątecznej gorączce, detalista może złożyć zamówienie z każdego miejsca i o każdej porze, oszczędzając cenny czas, a towar dostarczamy bezpośrednio do placówki następnego dnia rano - przekonuje Tomasz Ciepłowski, Dyrektor Sprzedaży C&C i Trade Marketingu w Tradis.

W tym okresie w roku największa sprzedaż odnotowywana jest na produktach typowo świątecznych oraz takich, z których przygotowuje się potrawy wielkanocne - składnikach do sałatek, dodatkach i produktach do ciast. Rośnie także zainteresowanie sokami, napojami, alkoholem oraz słodyczami.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ekonsulting 2015-06-25 01:07:04

    aplikacje na Android i iOS:

    artmetic.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane