Transfer z Biedronki na szefa operacji międzynarodowych w Kauflandzie

Autor: wirtualnemedia.pl 29 grudnia 2017 10:15

Dorota Wrotek-Gut objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji marketingowej w Jeronimo Martins Polska, firmie do której należy sieć dyskontów Biedronka - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Dorota Wrotek-Gut w Jeronimo Martins Polska pracuje blisko czternaście lat. Poprzednio zajmowała stanowisko senior marketing managera. Poprzednio przez 1,5 roku dyrektorem marketingu w Jeronimo Martins Polska był Michael Luttgen. Odszedł z firmy na stanowisko międzynarodowego dyrektora zarządzającego w ‎Kauflandu. Michael Luttgen dyrektorem marketingu Jeronimo Martins Polska był od początku 2016 roku. Wcześniej był szefem marketingu regionu w sieci Obi. W swojej karierze pracował też m.in. w firmach Lidl i Tchibo. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8198

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane