Trend convenience łączy się z ekologicznym

www.portalspozywczy.pl 3 kwietnia 2017 13:01

Wyraźnym trendem na polskim rynku jest wzrost znaczenia i wartości rynku convenience. Na ten trend nakłada się także rosnące zainteresowanie żywnością ekologiczną - powiedziała Agnieszka Szpaderska, dyrektor Targów WorldFood Warsaw.

Wzrost zainteresowania produktami convenience wynika ze zmiany stylu życia Polaków, którzy coraz więcej pracują i ogólnie żyją coraz szybciej. - Można powiedzieć, że Polacy dostosowują się do zachodniego stylu życia. Polacy chcą z jednej strony żyć szybko, ale z drugiej – zdrowo. Z tego punktu widzenia wydaje się, że najbardziej perspektywiczne będą produkty łączące oba trendy. Mam tu na myśli tzw. produkty food-to-go, ready-to-eat czy ready-to-cook – mówi Agnieszka Szpaderska.

Zwraca uwagę, że drugim dominującym trendem jest rynek żywności organicznej. Wyraźnie zwiększa się ilość zarówno firm wystawiających się na targach, jak i ilość kupców, którzy chcą nawiązać z nimi współpracę – są to zarówno sieci handlowe, jak i małe wyspecjalizowane sklepy. - W zeszłym roku było ok. 60 firm, w tym będzie już 90 – mówi dyrektor Szpaderska.

Więcej: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane