Trend convenience wkracza do dyskontów - Tydzień kanapek w Lidlu

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 26 sierpnia 2013 11:07

Trend convenience zatacza coraz szersze kręgi. Sieć Lidl postanowiła pokazać Polakom nowe przepisy na najpowszechniejszy składnik śniadania - kanapkę. Firma ma nadzieję, że sieć około 450 sklepów przyciągnie klientów także w drodze do pracy, po półprodukty, w tym pieczywo niezbędne do przygotowania kanapek.

Cała wspaniała, Na bogato, Łososie są w sosie, Szybka rybka - to tylko kilka nazw kanapek, które proponuje Lidl. Folder z autorskimi przepisami na różnego rodzaju kanapki będzie dostępny podczas trwania Tygodni Kanapek na stoiskach z pieczywem we wszystkich sklepach sieci. Akcja będzie trwała od 26 sierpnia do 8 września.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,34

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane