Trend spadkowy frekwencji handlu w Polsce nadal trwa

Autor: PAP 5 listopada 2012 09:25

FootFall Indeks Polska w tygodniu od 22 do 28 października wzrósł o 1,2 proc. rok do roku, a w porównaniu z poprzednim tygodniem spadł o 12,0 proc. Skumulowana wartość indeksu od 1 stycznia 2012 roku do 28 października w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku wzrosła o 0,2 proc.

"Trend spadkowy frekwencji handlu w Polsce nadal trwa. Strata w porównaniu z zeszłym tygodniem wyniosła dwanaście procent i wpływ na nią miał na pewno niespodziewany atak zimy w weekend. Zima zaskoczyła drogowców, przez co klienci nie mogli dotrzeć do swoich ulubionych centrów handlowych. Tydzień czterdziesty trzeci jest zazwyczaj tygodniem odbicia i teraz będzie już tylko lepiej. Wynik dodatni w porównaniu rok do roku napawa optymizmem" - napisali autorzy badania w komentarzu.

FootFall Indeks Polska przedstawia procentowe zmiany liczby odwiedzających wybrane centra handlowe na terenie Polski, co może służyć ocenie sprzedaży detalicznej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,99

  • Min

    3,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane