Trwa II dzień V Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Autor: www.dlahandlu.pl 15 października 2012 09:10

Trwa II dzień V Forum Rynku Spożywczego i Handlu

W warszawskim hotelu Sheraton rozpoczęło się V Forum Rynku Spożywczego i Handlu - największa w Polsce konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu oraz handlowemu. Organizatorem wydarzenia jest Grupa PTWP SA, wydawca magazynu "Rynek Spożywczy" oraz portali portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl.

V Forum Rynku Spożywczego i Handlu jest największą w Polsce konferencją dedykowaną sektorowi spożywczemu oraz handlowemu - 2 dni, 13 debat, 80 panelistów, ponad 1000 gości. To doroczne spotkanie przedstawicieli przedsiębiorstw producentów, przetwórców i dystrybutorów żywności w Polsce, a także sieci handlowych. Konferencja organizowana przy współudziale organizacji branżowych, przedstawicieli rządu oraz osób mających realny wpływ na zmiany w sektorze spożywczym i handlu w Polsce.

 

Piąta edycja Forum Rynku Spożywczego i Handlu potrwa po raz pierwszy dwa dni, podczas których omawiane będą następujące tematy:

- Przemysł spożywczy, rolnictwo, handel - sektory, które uratują polską gospodarkę?
- Finansowanie rozwoju firm spożywczych
- Biznes bez barier - biznes bardziej konkurencyjny
- Nowe technologie w zarządzaniu produkcją
- Eksport i inwestycje zagraniczne polskich firm spożywczych
- Strategie firm mięsnych w sytuacji kurczącej się krajowej bazy surowcowej
- Biznes mleczarski w czasach niskiej rentowności
- Rynek handlowy i dystrybucyjny w Polsce i CEE. Perspektywa 2012-2020
- Polska otwarta na inwestorów z sektora rolno-spożywczego
- Kierunki ewolucji rynku handlowego - kto zastąpi hard dyskonty w Polsce?
- Łańcuch dostaw przyszłości - nowe modele współpracy dostawców i handlu
- Franczyza w Polsce - małe formaty, wielkie perspektywy
- E-commerce w sektorze handlu FMCG - czy można na tym zarobić?

Udział w Forum zapowiedzieli m.in.:
Stanisław Kalemba - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Enrico Bottero - Dyrektor Generalny, Ferrero Polska; Zbigniew Grycan - Właściciel, GRYCAN Lodziarnie Firmowe; David Pires Antunes - Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny w MAKRO Polska; Robert Czajkowski - Prezes Zarządu, Good Food Products; Dariusz Bogdan - Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Gospodarki; Leszek Bać - Prezes, Bać-Pol SA; Edward Bajko - Prezes Zarządu, Spółdzielnia Mleczarska Spomlek; Krzysztof Borkowski - Poseł na Sejm RP, Prezes Zarządu, Zakład Mięsny Mościbrody Sp. z o.o.; Joanna Bensz - Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu, PM Group; Grzegorz Bielecki - Dyrektor Operacyjny, Frisco.pl Sp. z o.o.; Tadeusz Bruj - Prezes Zarządu, Grupa Polmlek; Sławomir Chłoń - Prezes Zarządu, Organic Farma Zdrowia SA; Bożena Czaja - Członek Zarządu ds. współpracy regionalnej, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych; Jan Dąbrowski - Prezes Zarządu, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Łowicz; Andrzej Faliński - Dyrektor Generalny, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji; Sylweriusz Faruga - Prezes Zarządu, Makro Cash and Carry Polska; Andrzej Gantner - Dyrektor Generalny, Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców; Grzegorz Gańko - Prezes, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Sierpc; Grzegorz Grabka - Dyrektor Jednostki Certyfikującej, TÜV Rheinland Polska Sp. z o.o; Piotr Grauer - Dyrektor, Firma Doradcza KPMG; Marcin Hydzik - Prezes Zarządu, Związek Polskich Przetwórców Mleka; Czesław Grzesiak - Wiceprezes Zarządu, Tesco Polska; Renata Juszkiewicz - Prezes, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji; Roman Jagieliński - Przewodniczący Rady Nadzorczej, Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Minister Rolnictwa w latach 1995-1997; Aleksander Kacprzyk - Współzałożyciel, Partner Zarządzający, Resource Partners; Dariusz Kalinowski - Prezes Zarządu, Stokrotka Sp. z o.o.; Piotr Korek - Wiceprezes Zarządu, Tesco Polska; Jakob Kicerman - Członek Zarządu, Global Fish Sp. z o.o.; Dariusz Kierski - Dyrektor Logistyki na Polskę, ITM Polska Sp. z o.o.; Krzysztof Koszela - Dyrektor ds. Eksportu i Rozwoju Rynków Zagranicznych, Colian SA; Marianna Kowalczuk - Prezes Zarządu, Vemag Polska Sp. z o.o.; Andrzej Kowalski - Dyrektor, Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej; Bogusław Kowalski - Prezes Zarządu, Graal SA; Robert Krzak - Wiceprezes Zarządu, GK Specjał; Stanisław Krzaklewski - Dyrektor Projektu Internetowego Alma24.pl, Alma Market SA; Janusz Kudłaciak - Senior Manager, RWE Polska SA; Kazimierz Łoś - Prezes Zarządu, Grupa Lacpol; Marek Łyżwa - Członek Zarządu ds. Promocji Gospodarczej i Inwestycji Zagranicznych, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych SA; Tomasz Maj - Dyrektor E-commerce, Grupa Nokaut SA; Pedro Martinho - Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy, Eurocash SA, Członek Zarządu, Tradis Sp. z o.o; Damian Oszajca - Dyrektor ds. Sprzedaży Faktoringu - Klienci Strategiczni, Raiffeisen Bank Polska SA; Marian Owerko - Prezes Zarządu, Bakalland SA; Grażyna Prokopiuk - Prezes, Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków SA; Michał Probulski - Wiceprezes Zarządu, E-solver Sp. z o.o.; Cezary Pszczoliński - Senior Sales Manager; Andrzej Pisula - Wydział Nauk o Żywności, Zakład Technologii Mięsa, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie; Tadeusz Rysiukiewicz - Dyrektor Departamentu Handlowy, Piotr i Paweł SA; Dariusz Sapiński - Prezes Zarządu, Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA; Witold Sarzyński - Członek Zarządu, Dyrektor Rozwoju i Gospodarki Nieruchomościami, Stokrotka Sp. z o.o.; Jerzy Skonieczny - Właściciel, P.H.P. Tradycyjne Jadło; Paweł Sobków - Wiceprezes Zarządu, Zakłady Mięsne Henryk Kania SA; Urszula Solińska-Marek - Prezes Zarządu, Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna Sp. z o.o.; Agnieszka Sora - Dyrektor Zarządzający, GfK Polonia Sp. z o.o.; Piotr Soroczyński - Główny Ekonomista, KUKE; Krzysztof Strobel - Prezes Zarządu, Lewiatan Śląsk Sp. z o.o.; Marek Sypek - Prezes Zarządu, Agros Nova Sp. z o.o.; Maurycy Szczęsny - Członek Zarządu, Kaufland Polska Markety Sp. z o.o.; Krzysztof Tokarz - Prezes Zarządu, Grupa Kapitałowa Specjał; Andrzej Urbańczyk - Członek Zarządu, Departament Sprzedaży, Kaufland Polska Markety Sp.z o.o. Sp.k; Bartosz Urbaniak - Dyrektor Zarządzający ds. Agrobiznesu i MSP, Bank BGŻ; Francois Vincent - Dyrektor ds. Franczyzy, Członek Zarządu Carrefour Polska; Krzysztof Wachowski - Wiceprezes Zarządu, Tarczyński SA; Marcin Wakuła - Dyrektor Łańcucha Dostaw, Lactalis Polska Sp. z o.o.; Krzysztof Waligórski - Pełnomocnik Zarządu, Grupa Muszkieterów (ITM Polska Sp. z o.o.); Bernard Węgierek - Prezes Zarządu, Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów SA; Leszek Wiwała - Prezes Zarządu, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy; Piotr Wojaczek - Prezes Zarządu, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna SA; Krzysztof Woźnica - Prezes Zarządu, Zakłady Mięsne Silesia SA; Dariusz Zieliński - Prezes Zarządu Ceko Sp. z o.o.; Stefan Życzkowski - Prezes Zarządu, ASTOR; Tadeusz Szynkiewicz - Prezes Zarządu, Żywność Ekologiczna Bio Food sp. z o.o; Andrzej Szumowski - Prezes Zarządu, Stowarzyszenie Polska Wódka, Wiceprezes Zarządu, Wyborowa SA; Maciej Ptaszyński - Dyrektor Generalny, Polska Izba Handlu; Andrzej Wojciechowicz - FMCG Business Consulting; Kinga Di Salvo - Senior Manager Customer Service&Asset Management, CHEP Polska Sp. z o.o.; Artur Turski - Dyrektora Łańcucha Dostaw, Ambra SA; Marcin Wakuła - Dyrektor Łańcucha Dostaw, Lactalis Polska Sp. z o.o.; Janusz Liber - Doradca ds. Zapobiegania Stratom w Łańcuchu Dostaw oraz Zarządzania Obszarami Powiązanymi, Alma Market SA, Sławomir Rupikowski - Wiceprezes Zarządu, Kefirek SA; Wiesław Skorupka - Wiceprezes Zarządu Eden.

  • Robert 2012-10-15 18:21:18

    Mietek, coś w tym jest. Coraz więcej mamy w Polsce gospodarstw ekologicznych - ponoć w przeciągu ostatnich ośmiu lat odnotowano ich wzrost o 90%. Coraz więcej osób kupuje również żywność ekologiczną, nie tyle nawet ze względu na zdrowie, co na jej smak. Czytałem ostatnio wyniki badań TNS dla Organic FM i wynika z nich, że tak robi 42%, a entuzjastów żywności ekologicznej jest ogólnie 30%. Pytanie tylko, czy to faktycznie rosnąca świadomość Polaków, czy po prostu trend. Bo teraz prać trzeba w orzechach, ubrania nosić z second handu, a każda gwiazda chce zbawiać świat... No, ale rolnik to raczej nie myśli modowo, lecz biznesowo, wiec jest nadzieja, a nawet jeśli ludzie kupują tylko dla mody, to i tak koniunktura się nakręca :-)

  • Mietek 2012-10-15 17:29:10

    Ważne tematy są podejmowane. Ciekaw jestem jak sobie poradzi rynek żywności ekologicznej w dobie, kiedy zatonęła zielona wyspa, a do Szwecji jeszcze nam daleko...A warto zaznaczyć, że Polska dzięki rozdrobnionemu rolnictwu i niedoinwestowaniu paradoksalnie może stać się jednym z czołowych producentów żywności ekologicznej w Europie! Nasza siła drzemie w nieskażonym na masową skalę rolnictwie!

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane