PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Trzy trendy mobilne, które mogą zmienić oblicze branży w tym roku

Autor: Integer.pl 11 kwietnia 2016 10:59

Trzy trendy mobilne, które mogą zmienić oblicze branży w tym roku Rafał Brzoska, prezes Integer.pl, Fot. Piotr Waniore/Żelazna Studio

Urządzenia mobilne to obecnie najważniejsza platforma cyfrowej dystrybucji treści. Konsumenci spędzają na swoich tabletach i smartfonach prawie dwie godziny dziennie. Nie jest to może wielkie zaskoczenie, ale z pewnością to duża zmiana, jeśli chodzi o aktywność klientów, ich motywację do kupowania, czytania, lajkowania, szerowania i reagowania na komunikaty marketingowe.

Szczególnie ważne wydają się trzy poniższe trendy.

Pierwszy: wideo wyświetlane w układzie pionowym to więcej niż poboczna możliwość. Wszyscy lubimy szerokie i malownicze panoramy, ale doceniamy też wartość treści tworzonych przez społeczności w mediach takich jak Meerkat, Periscope czy Snapchat: które mają niższą rozdzielczość i są nagrywane z ręki, ale nie wymagają obracania ekranu urządzenia do pozycji poziomej.

Drugi: automatyzacja treści marketingowych. Wiele firm mniej lub bardziej skutecznie wdrożyło narzędzia do automatyzacji e-maili, tworząc zbiory wiadomości wysyłanych do klientów na różnych etapach korzystania z usług. Automatyzacja treści mobilnych wykorzystuje więcej form niż e-mail: prócz wiadomości tekstowych także zdjęcia/grafiki, nagrania głosowe, filmy wideo, które mogą być przesyłane klientom w określonych chwilach, na podstawie wystąpienia określonego zdarzenia, np. konkretnego zachowania, wejścia do danego pomieszczenia, wykonania określonej czynności w aplikacji na urządzeniu mobilnym.

Trzeci: Dzięki urządzeniom mobilnym klienci mogą kupić wszystko co chcą, kiedykolwiek i gdziekolwiek chcą. Sprawia to, że klasyczne dotarcie do nich z właściwym przesłaniem, we właściwym czasie i we właściwy sposób staje się znaczącym wyzwaniem. Dlatego wprowadzenie zawsze obecnego przycisku „KUP”, który pozwala kupić daną rzecz i nie odrywa od oglądania filmu, grania w grę, czytania wiadomości, jest świetną metodą na przekształcania ulotnego zainteresowania klientów w transakcje zakupu.

 - Trendy w korzystaniu przez konsumentów z urządzeń mobilnych wskazują, że za rok-dwa będzie to główny kanał zakupowy nowoczesnych konsumentów. Wynika to z ogromnej wygody korzystania z tabletu/smartfona w dowolnym czasie i miejscu (w kolejce do kina, w drodze do domu, chodząc po sklepie). Wyzwaniem dla firm będzie więc takie dopasowanie swoich aplikacji i treści marketingowo-sprzedażowych, aby były jak najbardziej interesujące i przyjazne w wyświetlaniu na kilkucalowym ekranie. Oznacza to m.in. większe niż dotąd korzystanie z wideo pionowego oraz budowa kanału bieżącego kontaktu z klientem i przesyłanie jemu/jej w czasie rzeczywistym ofert, zniżek, bonusów, wskazówek czy porad, przydatnych w wyborze produktu. Treści muszą być dostępne od razu – a obok, nienachalnie, powinien znajdować się przycisk „kup”. Jeśli klient będzie zadowolony z wygody przeglądania i precyzji dostarczonych informacji, zdecyduje się na transakcję - komentuje Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Modernizujmy armię rozsądnie. Wnioski po Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach ⬇️ @polskathetimes @EECKatowice polskatimes.pl/strefa-biznesu…
    @EECKatowice - (RT) @PZLSwidnik
  • W wiceministrem zdrowia Zbigniewem J. Królem @MinZdrowia na @EECKatowice rozmawialiśmy m.in. o zdrowiu publicznym. Po I wojnie światowej Polska była wschodnioeuropejskim liderem w tej dziedzinie #zdrowiepubliczne #EKG2018 #EEC2018 bit.ly/2kezwvf https://t.co/TL0Aq2HW8R
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8486

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 622757

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane