„Tu się warzy z zasadami” - nowa kampania marki Okocim

Autor: pr 4 listopada 2016 12:28

„Tu się warzy z zasadami” - nowa kampania marki Okocim fot. materiały prasowe

4 listopada to dzień premiery nowej kampanii marki Okocim. Hasło „Tu się warzy z zasadami” odnosi się do 170-letniej tradycji piwowarskiej browaru Okocim.

„Tu się warzy z zasadami” to tytuł nowej kampanii marki Okocim.  awiązuje ona do zasad, postaw i wartości, którymi kierował się w swoim życiu i pracy Jan Goetz, założyciel Browaru Okocim, i które inspirują kolejne pokolenia okocimskich piwowarów.

Brzescy piwowarzy to główni bohaterowie nowej kampanii marki Okocim, która oparta jest o ich autentyczne wypowiedzi oraz postaci (w kampanii nie występują aktorzy). Na potrzeby kampanii przygotowano kilka spotów telewizyjnych, które będą sukcesywnie emitowane, odkrywając przed konsumentami zasady przyświecające pracy piwowarów z browaru Okocim.  Najwyższą jakość warzonych piw potwierdzają również podpisy tych piwowarów widniejące na etykietach poszczególnych wariantów. Jedynie na etykiecie piwa Jasne Okocimskie znajduje się nazwisko Jana Goetza, na cześć założyciela browaru, którego postać zainspirowała powstanie receptury tego wariantu.

Nowa kampania marki Okocim zakłada wielokanałowe dotarcie do konsumentów poprzez telewizję (kanały telewizji ogólnopolskie i tematycznej – TVP, Polsat, TVN, TVN7, Puls, Puls2), digital (Interia, Wirtualna Polska, Onet, Gazeta.pl, TVN, Ipla, VOD), social media (FB, Instagram, Youtube, blogosfera) oraz prasę. Wsparcie dla marki będzie miało miejsce także w sklepach.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,29

  • Śr

    5,97

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane