Twitter wprowadził nowe narzędzie dla marek

Autor: wirtualnemedia.pl 16 sierpnia 2016 09:43

Twitter poinformował o wprowadzeniu dla marek narzędzia Promoted #Stickers, które pozwala zamieszczać w serwisie emotikony i znaczki graficzne tworzone przez firmy.  Pierwszym partnerem nowego projektu jest koncern Pepsi - informują Wirtualnemedia.pl.

Narzędzie Promoted #Stickers pozwala firmom na tworzenie własnych emotikon i znaczków, które użytkownik znajdzie później w bibliotece #Stickersów i będzie mógł dołączyć je do publikowanej fotografii.

Każda z marek może stworzyć i udostępnić od 4 do 8 Promoted #Stickers na jednym rynku. Według Twittera nowe rozwiązanie pozwala w nowatorski sposób angażować użytkowników i korzystnie wpływać na wizerunek marki w serwisie - czytamy na Wirtualnemedia.pl.

Według informacji podanych przez Twittera pierwszym partnerem Promoted #Stickers został koncern Pepsi. Marka w ramach globalnej kampanii PepsiMoji zamieści autorskie emotikony i grafiki na 10 rynkach promując swoje produkty.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,71

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.