Tygodniowe wydatki na reklamę TV: Lidl 9,2 mln zł a Biedronka 6,6 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 28 kwietnia 2017 11:38

Według danych firmy Nielsen za okres 17- 23 kwietnia sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 9 289 020 zł i znalazła się na drugim miejscu zestawienia TOP 10 brandów z największymi wydatkami na ten cel.

Biedronka wydała na ten cel 6 659 837 zł i zajęła miejsce piąte.

Oprócz Lidla i Biedronki w zestawieniu znalazły się następujące marki: Plus (12 386 760 zł), T-Mobile (7 486 110 zł), Play (6 974 123 zł), Orange (5 719 070 zł), McDonald's (5 529 255 zł), Plush (5 285 330 zł), ING Bank Śląski (4 731 598 zł) oraz Magnat (4 601 140 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Paweł 2017-04-30 15:14:18

    I potem jest 200 kanałów telewizyjnych z powtórkami .



ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    6,32

  • Min

    5,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane